کاربران گرامی به وبلاگ معلمان زبان گیلان دوره اول متوسطه خوش آمدید چگونه به آساني انگليسي صحبت كنيم؟

صحبت کردن به انگلیسی آن هم مانند یک شخص زبان اصلی بسیار ساده است.هر کسی که بخواهد و اراده کند می تواند؛شما هم می توانید به سادگی تصمیم بگیرید و به این هدف مهم دست یابید!اگر فکر می کنید که هیچ گاه نمی شود به راحتی انگلیسی صحبت کنید باید همین جا اعلام کنم که سخت در اشتباه اید! در ادامه نوشته با ما همراه باشید تا به ارائه و بررسی اصول اولیه جهت سهولت در صحبت کردن بپردازیم.

 

 

 

 

 

نکته اول

 

هرگز مایوس نباشید و فکر اینکه نمی توانید به خوبی انگلیسی صحبت کنید را به کلی از ذهنتان بیرون کنید. اگر بقیه توانستند پس شما هم می توانید! بعضی ها تسلط به این مهارت را برای خود دست نیافتنی می بینند و فکر می کنند که قرار است واقعا کار به خصوصی انجام دهند! هرگز این طور فکر نکنید! این هم مهارتیست مثل سایر مهارت ها. این جمله را همیشه به خاطر داشته باشید که”تمرین کلید تسلط بر هر مهارتیست”حال این مهارت می خواهد رانندگی باشد یا یادگیری یک زبان یا هر مهارت دیگری!

 

نکته دوم

 

اگر فکر می کنید که آدم باهوشی نیستید اصلا مهم نیست! زیرا مهارت در صحبت کردن به هیچ عنوان ربطی به هوش و استعداد فرد ندارد. لذا این فکر مزاحم را هم از ذهنتان دور کنید!

 

انگلیسی را مثل یک کودک بیاموزید

 

وقتی یک کودک ۳ ساله می تواند صحبت کند پس شما هم باید بتوانید! خوب مطمئنا یک کودک ۳ ساله از هوش بالایی برخوردار نیست پس در تایید نکته قبلی خیالتان باید از این بابت راحت باشد!

 

راز موفقیت بچه ها در صحبت کردن

 

بچه ها وقتی زبان یاد می گیرند مسلما هیچ وقت به این فکر نمی کنند که در حال یادگیری یک زبان هستند.بلکه آن ها کار خودشان را انجام می دهند و با تلاش سعی دارند تا به این مهارت دست پیدا کنند و همین دلیل موفقیت شان است. افراد بزرگسالان همواره به این می اندیشند که در حال یادگیری یک زبان هستند و هنوز موفق نشده اند! این حس بد و منفی آن ها را سر خورده و دلسرد می کند.

 

نتیجه

 

- هیچ وقت به این فکر نکنید که در حال یادگیری زبان هستید بلکه به آن به دید بازی و سرگرمی نگاه کنید و از آن لذت ببرید!

 

- یادگیری زبان همواره امری زمان بر بوده و هست.لذا عجول نباشید و صبر کنید! سعی نکنید تا سه روزه به یک انگلیسی دان اصیل تبدیل شوید!!

 

- همواره ادامه دهید و مایوس نشوید. مهم این است که با هدف و انگیزه به کارتان ادامه دهید و دست از کار نکشید.  به خاطر داشته باشید که”سختی ها فانی اند ولی سخت کوشان باقی اند!”



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:


تاريخ : سه شنبه 7 مرداد 1393برچسب:, | 13:39 | نویسنده : مجید برهانی |

role play ppt

More PowerPoint presentations from mrinal
http://www.slideshare.net/confirm/NjUxODc0NjM7ZDNkZDAzYTRhZjgxOWMwNTEzZDQzNmQ1NjNhZTMyNjU2OGM0ZjY1OQ==/